راه اندازی فروشگاه اینترنتی

22 ارديبهشت 1395

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

بهترین و مطمئن ترین راه جهت افزایش فروش در سطح گسترده، راه اندازی فروشگاه اینترنتی.
در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی ،انسان ها هر

روز در حال اختراع ابداع و نوآوری می باشد تا انسان امروزی را در مسیر راحتی و آسایش قرار داده و یک به یک مشکلات آن را رفع کند در این بین جهش و پیشرفت در قسمت فناوری اطلاعات و اینترنت بیشتر از همه رونق گرفته و تمایل مردم جهت براقراری ارتباط با این موضوع کاملا مشهود است در این بین ایجادو راه اندازی فروشگاه های اینترنتی که دارای تنوع محصول بوده و نیاز مشتری را رفع می کند بسیار جالب توجه است و علاوه براین که خرید محصول از این طریق بازدید کننده و خریدار بیشتری داشته و باعث فروش بیشتر محصول می گردد.

 

یک فروشگاه اینترنتی، از سایت یا از چندین وب سایت ها تشکیل شده است،که تولیدات و محصولاتی از جمله ،کالا یا خدمات را در اینترنت ،به کاربران عمومی و یا به صورت شخصی معرفی می کندو باایجادیک سبد خرید آنلاین و در گاه های سبد پرداخت اینترنتی ،امکان خرید را برای آنها مهیا می نماین شکل های مختلف رانبز برای تحویل کالا و خدمات به او ارائه می دهند. می توان گفت جز ضروریات است که یک فروشگاه اینترنتی ، بیشتر از یک محصول را در معرض دید و فروش قرار می دهد. البته افزایش تعداد محصولات ،باعث پیچیده شدن وب سایت فروشگاهی می شودو البته طراحان وب سایت های فروشگاهی با روش ها خصوصی سازی از سردرگم شدن مشتری جلوگیری می کنند.

اطلاعات بیشتر ،با مشاهده طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

تجارت الکترونیک عبارت است از : فرآیند خرید ،فروش ،انتقال یا مبادله محصولات خدمات و یا اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای متصل به اینترنت.خرید اینترنتی زمانی دلپذیر ومطلوب است که وب سایت های فروشندگان دارای سرعت خوب و بالا و شکل ساده باشد. سایت های قابل دسترسی آسان، در بازه زمانی کمتری ،زمان فروش را کوتاه و میزان کوششی را که مصرف کنندگان باید صرف درک و فهم چگونگی فروش اینترنتی کنند ،اقتصادی و بهینه می سازد. مراحل خرید هم به این صورت می باشد که با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی و انتخاب محصول و کالای مورد نظر و دیدن توصیفات و قیمت وارد قسمت خرید شده بسته به نوع خرید تعریف شده در وب سایت و یا تمایل مشتری که در درگاه های پرداختی ایجاد شده ،محصول مورد نظر خود را خریداری می نماییم.

مزایای خرید اینترنتی

1-آزاد است.

2-درآن مبادلات سریعتر و ارزانتر جریان دارد.

3-کاهش هزینه جستجوی مصرف کننده را در پی دارد.

4-ارتباطات هرمکانه و هرزمانه ایجاد می کند.

5-همه ویژگی های رسانه های پیشین و بعلاوه تعامل و آدرس پذیری را در خود دارد.

6-در آن،استفاده کنندگاه هم نیاز ارتباطی دارند و هم نیاز اطلاعاتی.

7-شبانه روزی است

8-بازارهای محصولات سفارشی را جانشین بازارهای انبوه کرده است.

9-اطلاعات را دموکراتیک کرده است.

فروش اینترنتی

فروش از طریق فروشگاه اینترنتی ،راه مناسبی برای فروش است چرا که یک ویترین دائمی و سهل الوصول که هزینه آن خیلی کمتر ازیک فروشگاه سنتی را مهیا می سازد،ضمن این که مردم بیشتری امکان دسترسی به آن را دارند. فروش به مشتری مهم ترین جنبه اینترنت برای شرکت است وزمانی اتفاق می افتد که معامله از طریق اینترنت انجام شده و شرکت مبالغ پرداختی مشتری را دریافت کرده باشد.

امکانات فروشگاه اینترنتی و قابلیت های آن

بهترین و مطئن ترین گزینه معرفی محصولات و یا خدمات ازطریق بستر وب و اینترنت ،ایجاد وب سایت های فروشگاه اینترنتی می باشد.در فروشگاه های اینترنتی مشخصه های خاصی انجام می شود وبه گونه ای طراحی می شود تا کاربران تنها یک کار را انجام دهند هم خرید آنلاین و اینترنتی است.طراح وب سایتی که می خواهد چنین وب سایت هایی را طراحی کند می بایست معیارهای فروش اینترنتی گوناگون را مدنظر داشته باشد.

در طراحی یک وب سایت فروش اینترنتی باید مشخصه های اصلی که از جمله سادگی و جلب مشتری و خرید راحت می باشد در نظر بگیرد از موارد مهم یک فروشگاه اینترنتی :معرفی وایجاد شناخت درسته کالا و محصول و خدمات به صورت معرفی کامل آن ایجاد تصاویر مناسب با کیفیت و قسمت مقایسه محصول و... است.ایجاد پنل مجزا جهت ثبت سفارشات و قسمت رهگیری خرید،بعد از خرید امکان صدور فاکتور الکترونیکی قرار داده شود.نوع پرداخت به روش های متنوعی باشد تا مشتری بسته به تمایل خود خرید را انجام دهد. جستجو به صورت دقیق انجام گیرد و ایجاد جستجو میان محصولات به صورت چند سطحی مد نظر قرار گرفته شود . میزان فروش این محصول تا حد ممکن درج گردد زیرا فروش بیشتر و درک مشتری از خرید یک محصول به نوعی اشاره به کیفیت آن خواهد داشت. یکی از قابلیت های یک فروشگاه اینترنتی به کاربران بعد از ورود ایجاد نشاط و جلب توجه محصولات است، اینکه مشتری حین خرید اینترنتی مطمئن خرید کند و اینکاربا گذاشتن اطلاعات کامل صاحب سایت و ایجاد امینت خاطر موقع خرید است.

 

 
  ارتباط و قبول سفارش در حال حاظر فقط از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام مقدور میباشد

   00905365119170 دفتر ترکیه (واتساپ)

   00989306009767  ایران(تلگرام)

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

اخبار شرکت