استفاده از زیردامنه ها (sub-domain)، از زیرشاخه ها (sub-directory) استفاده کنید. مثلا yool.ir/seo از seo.yool.ir بهتر است.
بهتر است در نام دامنه از دش (-) استفاده نکنید. مثلا yo-ol.ir
در مورد پسوند دامنه بر .com و .ir تمرکز کنید و تا جای ممکن سراغ پسوندهای دیگر نروید. اگر مخاطبان و مشتریان هدف شما در ایران هستند، استفاده از دامنه .ir در نتایج گوگل می تواند بی تأثیر نباشد، هرچند آنقدرها هم عامل موثر و قدرتمندی نیست.
وجود کلمات کلیدی در نام دامنه خوب است اما باعث می شود گوگل روی محتوای سایت حساس تر شود و اگر کیفیت محتوا خوب نباشد، بیشتر ضرر می کنید.
دقت کنید که سایت شما فقط با www. و یا بدون www. نمایش داده شود. یعنی اگر صفحات شما با www. نمایش داده می شود و آدرس را بدون www. وارد کنید، دوباره به حالت نمایش با www برود. در غیر اینصورت، گوگل آن ها را دو سایت مختلف در نظر می گیرد و این در سئو به ضرر شما تمام می شود.
13- عنوان صفحات و پیوندهای یکتا
14- نظرات
15- سئو محلی
16- رسانه های اجتماعی
موتورهای جستجو به دنبال چه چیزهایی نمی گردند؟
17- استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در متن ها
18- خرید لینک یا تبادل بیش از حد لینک
19- تبلیغات مزاحم
20- نرم افزار های واسطه برای گوشی های تلفن همراه
21- محتواهای کپی شده
22- متن ها و لینک های مخفی