نرم افزارios ، سیستم عامل محبوب کمپانی اپل

13 مهر 1394

نرم افزار ios یا سیستم عامل ios محصول کمپانی اپل بوده که طراحی اپلیکیشن‎های این سیستم عامل را خود بر عهده گرفته و گوشی را با عملکردی که خود تعیین‎کننده آن

است، در اختیار کاربران قرار می‎دهد.


نرم افزارios مخفف عبارت iPhone Operating System بوده و به معنای سیستم عامل ‎ iPhone می‎باشد. این سیستم عامل مخصوص گوشی‎ها‎ی iPhone و دستگاه‎های iPod Touch ،Apple TV‎ و iPad می‌باشد.
نرم افزار ios یا به عبارتی سیستم عامل ios در 9 ژانویه 2007 توسط کمپانی اپل رونمایی شد و در ماه ژوئن همان سال با نام iPhone OS‎ وارد بازار گردید. این سیستم عامل یک تحول عظیم در سیستم عامل‎ها‎ی کاربردی گوشی‎ها‎ی همراه بود.
نرم افزار ios در رقابتی تنگاتنگ با اندروید قرار دارد و یک سیستم عامل محبوب می‎باشد. تفاوت این دو سیستم عامل در این است که اندروید این اجازه را به شما می‎دهد تا با نصب اپلیکیشن‎ها‎ی عملکرد گوشی را مطابق سلیقه خودتان تغییر دهید. این در حالیست که شرکت اپل این اجازه را از کاربران می‎گیرد و خود به طراحی اپلیکیشن‎های سیستم عامل ios می‎پردازد و گوشی را با عملکردی که خود تعیین کننده آن است، در اختیار کاربران قرار می‎دهد.
منتقدان نرم افزار ios یکی از دلایل نقد خود را نداشتن قابلیت تغییر عملکرد گوشی همراه و نصب اپلیکیشن‎ها‎ مطابق سلیقه کاربران می‎دانند. شرکت اپل علت این امر را، خطر دستکاری‎ها‎ی بی‎مورد می‎داند. این شرکت مجوز استفاده از نرم افزار ios را به هیچ شرکت دیگری نداده و انحصار تولید و ارتقا آن را در انحصار خود قرار داده است . این محدودیت‎ها‎ موجب شده تا این نرم افزار همواره مورد هجوم هکرها قرار گیرد و بسیاری از هکرها به دنبال شکستن قفل‎ها‎ی نرم افزار ios باشند.

  ارتباط و قبول سفارش در حال حاظر فقط از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام مقدور میباشد

   00905365119170 دفتر ترکیه (واتساپ)

   00989306009767  ایران(تلگرام)

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

اخبار شرکت