تاثیر شگفت انگیز سئو(افزایش رتبه در گوگل) بر رونق تجارت!

21 مرداد 1394
K2_ITEM_AUTHOR 
سئو وب سایت

یک مرور اجمالی بر آمار بدست آماده داشته باشیم ...

85 درصد بازدیدکنندگان وب سایتها را موتورهای جستجو به کمک بهینه سازی وب سایت باعث می شوند .
بهینه سازی وب سایت امروزه به علمی پر مخاطب تبدیل شده است.
بیش از 60 درصد جستجوگران اینترنت از گوگل استفاده و به نتیجه می رسند.

علم سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو امروزه به یکی از مهمترین قسمت های طراحی وب سایت تبدیل گردیده است.
در اصل اگر شما برنامه بازاریابی مناسبی برای بازاریابی اینترنتی خود در کنار بازاریابی غیر آنلاین داشته باشید با طراحی یک وب سایت حرفه ای می توانید کوچکترین تجارت ها را در در چشم مخاطبین خود به بزرگترین برند های تجاری تبدیل نمایید.

آیا ما هم نیاز داریم سایت خود رو سئو کنیم و ببود ببخشیم ؟

 

در جواب باید گفت هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی حرکت میکند، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی میباشد، و مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید سئو (یا بالا بردن رتبه سایت ) را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که بهینه سازی سایت شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.

با توجه به اینکه بیش از 85 در صد از بازدیدهای اینترنتی از طریق موتورهای جستجوگر انجام می شود و بیشتر بازدیدکنندگان از اینترنت عبارتند از کسانی که به نحوی عبارتی را در موتورهای جستجوگر وارد کرده اند و سراغ یک وب سایت رفته اند؛ لذا رتبه شما در موتورهای جستجوگر مانند این است که فروشگاه شما در محلی پر رفت و آمد و در یک مسیر شلوغ واقع شده باشد ، به شکلی که روزانه هزاران نفر فروشگاه شما درا مشاهده نمایند و در صورتی که سایت شما از رتبه مناسبی در موتورهای جستجوگر برخوردار نباشد ، به مانند این است که فروشگاه شما در محله ای دور افتاده واقع شده که روزانه حداکثر دهها نفر از مقابل فروشگاه شما عبور می کنند .

  ارتباط و قبول سفارش در حال حاظر فقط از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام مقدور میباشد

   00905365119170 دفتر ترکیه (واتساپ)

   00989306009767  ایران(تلگرام)

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

اخبار شرکت