6- پشتیبانی و بروزرسانی نسخه های سایت

تیم پشتیبانی شرکت یول ، بصورت شیفتی و در تمام ساعات شبانه روز ، از طریق ایمیل و تیکت و در ساعات کاری از طریق تلفن ، پاسخ گوی مشکلات و سوالات احتمالی کاربران هستند تا لذت ارامش کار کردن باشرکتی مطمئن را به کاربر ایرانی بچشانند.شرکت یول در قرارداد های خود با مشتریان عزیز متعهد میگردد که از محتوای کلی سایت ها و پورتال های مشتریان بکاپ گیری منظم انجام داده تا در صورت بروز اشکال و خطا و یا گاها حذف قسمتی از سایت بصورت سحوی توسط کارفرما ، بکاپ گرفته شده را بصورت رایگان برگردانده تا سایت به حالت قبل از تغییرات برگردد.

 

hd onlinebakup          1399295640745

3- بهینه سازی برای نمایش در گوگل

شرکت یول علاوه بر طراحی وبسایت و پورتال کارفرما ، بهینه سازی سایت های طراحی شده مشتریان عزیز را نیز بصورت رایگان انجام میدهد و خود را متعهد میداند در این امر که تمامی سایت های طراحی شده توسط ما در رنک بالای موتورهای جستجو نظیر گوگل و یاهو قرار دارند.

google-seo

5- کاربر پسند بودن

سایت ها و پورتال های طراحی شده توسط شرکت یول ، دارای محیطی کاربرپسند بوده که این امر باعث سهولت در انجام امور سایت میگردد.طراحی پورتال ها به گونه اای میباشد که کارفرما بدون داشتن کمترین دانش وب ، میتواند به راحتی و در کمترین زمان ممکن کار با پورتال را شروع کرده و اعمال تغییرات نمایید.
drag-drop

2- نمایش سایت در موبایل و تبلت

شرکت یول مفتخر است که اعلام نمایید جزو 5 شرکت برتر ایران در زمینه طراحی وبسایت و پورتال بر روی پلت فرم های موبایل و تبلت میباشد.طراحی های وبسایت شرکت فناوری اطلاعات یول به گونه ای است که از مرور صفحات وب ، روی انواع موبایل و تبلت پشتیبانی می کند ، همراه با امکان مشاهده سریع صفحات ، با کمترین حد مصرف پهنای باند.

responsive-webdesign

4- امنیت فوق العاده

YooL CMS نرم افزاری سکیور است و همچنین ما وبسایت شما را در سرورهای اختصاصی خود شرکت میزبانی می کنیم که به یمن مانیتورینگ دائمی تیم امنیت خود ، همیشه نسبت به آخرین رخدادهای امنیتی در سطوح مختلف سیستم عامل ، وب سرور ، پایگاه داده و مرورگر ، با عکس العمل مناسب بروزرسانی و تقویت می شود.در طول 6 سال سابقه در زمینه طراحی وبسایت ،خوشبختانه هیچ گونه رخداد امنیتی برای مشتریان عزیزمان رخ نداده است.
websecurity
 

1- طراحی اختصاصی مطابق با استاندارد بین اللملی

در طراحی سایت ها و پورتال ها ، شرکت یول با بکارگیری از آخرین متدهای روز دنیا علاوه بر رعایت استانداردهای طراحی وب از لحاظ گرافیک و طراحی قالب ، حساسیت خاصی دارد و برای مشتریان 2 جلسه مشاوره حضوری برگزار کرده و بعد از جمع بندی های نهایی اقدام به طراحی قالب مطابق میل کارفرما میکند.

در طراحی قالب ها استانداردهای بین الملی کاملا رعایت میشود و از این رو تمامی قالب روی فریم ورک قدرتمند بوتسترپ Bootsrap شرکت توئیتر طراحی می گردد که این امر باعث شکل گیری وبسایتی کارآمد و بهینه می شود.

web-logosw3cJQuerybootstrap

  ارتباط و قبول سفارش در حال حاظر فقط از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام مقدور میباشد

   00905365119170 دفتر ترکیه (واتساپ)

   00989306009767  ایران(تلگرام)

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

اخبار شرکت