با 7 روش ساده ،تعریف و تمجید از وبسایت خود را در محافل عمومی و اختصاصی بشنوید...

26 مرداد 1394
K2_ITEM_AUTHOR 

اگر وبسایت شما شیک و مطابق با استانداردها،طراحی شده، محصولات و خدمات شما بصورت شگفت انگیزی در سایت قرار داده شده ، و همچنین شما وبسایت خود را در کمپین های تبلیغاتی قرار داده اید ... پس چرا سفارش و فروش شما در وبسایتتان پایین هست و توجه زیادی به وبسایت شرکت شما نمیشود؟!

به یقین میدانید که محصولاتی در تجارت دنیا بیشترین سهم بازار را دارا هستن که برند محبوبی هستن بدین معنا که محبوبیت یک برند ارتباط با تعامل ان برند در محافل عمومی و در ارتباطات مردم دارد.با توضیحی ساده تر این که برند و یا محصول در صحبت های مردم نقل شود و دهان به دهان توسعه یابد.

مطمئنا به این امر دست یافتن سخت خواهد بود اما امکان پذیر ....

در این مقاله شما با 7 روش ساده که مقدمه ورود وبسایت شما به مرحله تعامل با مردم و محافل میشود را ذکر میکنیم ...

 

 

1 - شرکت و یا تجارت خود را معرفی کنید اما بصورت داستان

هر شرکتی و یا هر تجارتی که دارید یک داستان و رزومه ای دارد از قبیل : چگونه تشکیل یافت؟ با چه اهدافی ؟ با چه بودجه ای؟ و ...

شما میتوانید معرفی شرکت خود را بصورت داستان واقعی و قابل درک برای عموم مردم و بدون هر گونه کلمات غیر محاوره بیان کنید. دقت داشته باشید مردم موقع صحبت کردن در مورد یک محصول و یا خدمات محاوره ای صحبت میکنند.پس تاکید میکنیم داستان شرکت خود را بدون استفاده از کلمات رسمی و غیر محاوره بیان کنید.

 

2 -پیشنهاد وسوسه برانگیز

مردم عاشق پیشنهاد های وسوسه برانگیز شرکت ها هستن.این پیشنهاد میتواند در قالب یک مسابقه جذاب (مسابقه ای که عموم مردم بهش دسترسی دارند و بیشتر در بین مردم رواج دارد.بعنوان مثال امروزه میتوان مسابقه عکس سلفی را مثال زد) با جایزه و یا تخفیف ویژه زماندار که مردم حس واقعی تخفیف و از ونع ویژه را داشته باشند.

اینجاست که محصولات و وبسایت شما نقل محافل میشود...

 

3 - محتوای سایتتان جذاب باشد

اگر تجارت و وبسایت شما برای بازدید مردم هست پس باید خودتان و امیال خودتان و شرکتتان را کنار بگزارید.اینجاست که خواسته مشتریان و بازدیدکنندگان تان را درک خواهید کرد.بازدیدکننده سایت شما اصل حال و حوصله کافی برای خواندن و مشاده سایت بی روح شما رو ندارد پس وبسایت خود را به دوای درد این بازدیدکننده تبدیل کنید.خیلی راحت ...!

در مطالب خود از تصاویر چشمگیر و جذاب استفاده کنید(میدانید عموم مردم و بازدیدکنندگان خیلی شخصیت های کارتونی رو دوست دارند و راحت ارتباط برقرار میکنند؟!) ، چرا تصاویری که استفاده کرده اید هر چند جذاب اما بی روح هست؟! خب کافیه یکم خلاقیت بخرج بدید و با کدنویسی های ساده افکت جذابی روش اعمال کنید ، میدانید محتوایی که تغییر میابند و به اصطلاح اسلاید میشوند مورد توجه بازدید کننده هست پس از این امکان غافل نباشید.

 

4 -نظرات مردم رو جویا شوید

برای تجارت و وبسایت شما اهمیت دارد که مردم در مورد محصولات و وبسایت و خدمات شما چه می گویند.شما برای این کار در وبسایت خود نظرسنجی قرار بدید نظر سنجی برای تمام موارد از جمله : لوگو جدیدتان،محصولات خود، خدمات شرکتتان و حتی وبسایت خود ...

شما میتوانید کمی و کاستی های خود را بدین وسیله یافته و نسبت به رفع آن اقدام کنید.

 

5 -اخبار خود را ناتشار دهید

اگر میخواهید بازدیدکنندگان شما اطمینان پیدا کنند که شرکت همچنان پویا و به فعالیت خود ادمه میدهد اخبار شرکت خود را بروز نمایید. این یک امر حیاتی برای توسعه تجارت و وبسایت شما خواهد بود چون اطمینانی که از این طریق به مشتری و بازدیدکننده خود میدهید حائز اهمیت هست.

 

6 -حضور در شبکه های اجتماعی

فیس بوک - توئیتر - اینستاگرام - تلگرام و ... بله شبکه های اجتماعی ، غیر قابل انکار ! خواسته و یا ناخواسته این شبکه ها بیش از 5 ساعت روزانه عموم مردم را به خود اختصاص داده اند.پس غافل نباشید از این بستر پهناور برای ترویج و تبلیغ تجارت و سایت خود.

فقط چند لحظه فک کنید به این مسئله که امروزه چندین مباحث و اخباری که انتشار میابد در بین مردم ، سهم چند درصد آنها مربوط به این شبکه ها میباشد؟ (بر اساس امار غیر رسمی بیش از 65 درصد)

پس شما میتوانید فقط با داشتن یک خلاقیت ساده محصول و یا نام شرکت و وبسایت خود را در این شبکه ها انتشار دهید و حتی شاید یک تصویر جذاب که نام شرکت شما و یا سایت شما هم در آن درج شده کافی باشد تا به هدف خود برسید!

 

7 -تمرکز برروی بازریابی هدفمند

هدفمند و صادقانه باریابی نماید.این بهتر از آن است که صرفا بازاریابی کنید چون اعتماد در بازاریابی اهمیت خاصی دارد.

در نتیجه برای این که بخواهید برندتان و محصولتان و یا وبسایتتان در بازاریابی شما به هدف خود برسد باید هدفمند بازاریابی شود .کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی میتواند بهترین گزینه باشد چون قابلیت انتخاب هدفمند بودن را دارا هستند.

 

شما میتوانید با 7 روش ساده ارائه شده در این مقاله وبسایت و یا محصول خود را نقل محافل نمایید.اما دقت کنید که این امر زمانبر خواهد بود و نیاز به تلاش و پشتکار در این زمینه دارد.

اگر شما نیز روش دیگری برای این مقاله در نظر دارید لطفا در قسمت نظرات ارائه بفرمایید تا هم ما و هم سایر دوستان استفاده لازم را ببرند.

با تشکر

  ارتباط و قبول سفارش در حال حاظر فقط از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط از طریق واتساپ و تلگرام مقدور میباشد

   00905365119170 دفتر ترکیه (واتساپ)

   00989306009767  ایران(تلگرام)

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

اخبار شرکت